"Rowerowa dziwka" season 2 episode 2

Środa, 19 stycznia 2011 · Komentarze(9)
Człowieki wokół mnie się oświadczają/hajtają/żenią/robią dzieci/kupują samochody/mieszkania/studiują/uczą się... a ja jak taka "rowerowa-dziwka" piszę pierdoły właśnie tutaj łudząc się, że ktoś to czyta i mam podnietę przeglądając katalog rowerowy przed snem... coś tu chyba jest nie tak. O właśnie... takie coś może-sobie-kiedyś-zrobię

Muszę "_tylko_" przekonać do tego... Moją Dziewczynę o Perłowych Włosach :]

Na dziś wystarczy rowerowego-ekshibicjonizmu bo więcej gadam aniżeli pedałuje :)

P.S.
Na poprawę humoru... trochę Zeppelinowskiego-węgierskiego rocka zza żelaznej kurtyny :)

Czytałam ten wpis ok. tygodnia temu i nie zauważyłam, że też jesteś z Bydgoszczy :P

Oczywiście najbardziej moją uwagę przykuło zdjęcie, które podoba mi się, oj podoba.... ;D;D

zyleta 01:14 czwartek, 3 lutego 2011

Hej przyłączam się do grupy zakręconych osób które czytają Twoje wpisy na tematy rowerowe :)

KOSA 09:54 czwartek, 20 stycznia 2011

ja tez czytam wszystko, gdzie sa zdjecia albo chociaz ciekawy wstep :)

k4r3l 05:21 czwartek, 20 stycznia 2011

Woow tyle komentarzy że sam zadaję sobie pytanie czy ktoś czyta i ogląda moje wypociny?

MrHead 23:54 środa, 19 stycznia 2011

Czytam dzielnie ;). Pozdrawiam i czekam z ciekawością czy ma strażniczka zza ściany faktycznie się ugnie nad tą dziarą na twej łydzie. ;).

Syla 23:09 środa, 19 stycznia 2011

Takie coś (no przynajmniej podobne) już sobie parę razy zrobiłem, najbardziej trwałe było po jakiś zawodach, pamiętam, że bardzo piekło jaki pan doktor jodyną smarował ;)

surf-removed 23:07 środa, 19 stycznia 2011

Też miałem takie dni hehe ;)

Trochę jakbym czytał siebie...
Z tą różnicą, że sam sie hajtnę w tym roku, ale roweru nie porzucę.

kundello21 23:00 środa, 19 stycznia 2011

To byś się zdziwił ale z twoim blogiem to jestem na bieżąco i co jeszcze może Cię bardziej z dziwić, codziennie robię sobie porównania z twoimi wynikami. Na razie co do 2010 roku kładziesz mnie na łopatki ale w tym roku sumiennie nadrabiam straty.

MrHead 22:40 środa, 19 stycznia 2011

Nie łudzisz się, ktoś to czyta :)

niradhara 22:37 środa, 19 stycznia 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kapot